奕遥

Kiss Me Clean - Scavenger Hunt

小豆之家:

Kept my finger on it,
指尖触碰在上面
I can't explain
有一种我无法说出的感觉

I feel the moment gushing,
那一刻感觉就像波浪一样
just like a wave
涌现出来
But it's all in my wound
但它们只存在于我过往的伤痛之中


So I can't find the trace
我无法追寻到它们的踪迹

Burning pain in my chest
胸口灼热的疼痛

I've forgotten your face
而我已经忘掉你的脸庞

Sometimes a melody sparks a memory
跟随着旋律,记忆如烟花般飞舞
And suddenly love comes and love goes
爱情刚刚出现却又突然消失
I'm speaking on their say
就像他们说的那样
Your touch returns to me
你的抚摸又回到了我身边
Baby kiss me clean,
别说话,吻我
love comes and love goes
在我淘气的人生中

Between my wicked life
爱情来来去去
And when I sleep
当我睡觉的时候

Oceans of pictures floating deep in my dreams
大海的画面在我睡梦里浮现
But I can't stop time
但我无法阻止时间的前进

Like a love that won't stay
就像无法留住的爱情那样

Like a song that you wrote
像你写的歌那样

On my heart like a stain en en
在我的内心留下了一道伤痕
Sometimes a melody sparks a memory
跟随着旋律,记忆如烟花般飞舞
And suddenly love comes and love goes
爱情刚刚出现却又突然消失
I'm speaking on their say
就像他们说的那样
Your touch returns to me
你的抚摸又回到了我身边
Baby kiss me clean,
别说话,吻我
love comes and love goes
爱情来了它又走了

In my mind I stand out deep in the water
在我的脑海里我沉浸在深水中
Won't shoulder years away
没有未来的负担

You and I together,
你和我一起
swimming, swimming, swimming……
在水中游荡

Don't fade away, don't fade away
不要消失,不要离开

Sometimes a melody sparks a memory
跟随着旋律,记忆如烟花般飞舞
And suddenly love comes and love goes
爱情刚刚出现却又突然消失
I'm speaking on their say
就像他们说的那样
Your touch returns to me
你的抚摸又回到了我身边
Baby kiss me clean,
别说话,吻我
love comes and love goes
爱情来了它又走了
I don't want you to fade away
我不希望你离开
I don't want you to fade away
我不希望你消失
Don't fade away, don't fade away
不要消失,不要离开
Love comes and love goes
爱情来来去去
I don't want you to fade away
我不希望你消失
I don't want you to fade away
我不希望你离开
Don't fade away, don't fade away
不要消失,不要离开
Love comes and love goes
爱情来了然后又走了
I don't want you to fade away
我不希望你消散
I don't want you to fade away
我不希望你离开
I don't want you to fade away
可不可以不消失

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!


评论

热度(22)